Er du sikker på at WordPress er best for deg?
I dag lager mange nettsider på WordPress, men er du sikker på at det er best? Hvis innhold er viktigere en funksjonalitet finnes det bedre løsninger.
Hvordan bruke SMART-mål i markedsføring
Her får du en enkel guide og et eksempel på hvordan sette SMART-mål for markedsføring.
Markedsplan for digitale markedsførere
Markedsplan med Excel-mal for digitale markedsførere. Hjelper deg å holde kontroll på årets markedsaktiviteter.
Tips til redesign av nettsider
Ingen nettsider unngår tidens tann og med noen års mellomrom melder behovet seg for redesign. Her er våre tips til redesign av nettsider.
HubSpot til salg og markedsføring?
Alle som jobber med markedsføring vet hvor kompetansekrevende det er å være oppdatert på alle medier og kanaler. HubSpot er løsningen.
Hvordan lage innhold som ivaretar SEO?
Det viktigste SEO-arbeidet gjøres ikke gjennom tekniske tilpassninger, men skjer gjennom innholdet du skaper. Alt begynner og ender med godt innhold.
AI i reklame og markedsføring
Nå er det Artificial Intelligence som er på full fremmarsj. Hvordan vil det påvirke reklame og markedsføring?
Som leder må du forstå Artificial Intelligence
Som leder må du alltid se etter tiltak som kan forbedre bedriftens konkurranseevne. AI kan være verktøyet som hjelper deg med dette, og mere til.
Ingen ferie uten mobil!
Mobilen er din ultimate reisepartner og har erstattet mange dingser, bøker og kart du tidligere tok med på tur.
Spranget fra tradisjonell reklame til digital markedsføring
Frem til i dag har du hatt god oversikt over hvilke reklamekanaler og virkemidler du har tilgjengelig for å gjøre kundene oppmerksomme på hva du har å tilby. Du har prøvd mye forskjellig og har en god formening om hva som fungerer til hvilke anledninger. Men nå opplever du plutselig å stå midt i et nytt landskap hvor alt handler om digital markedsføring og sosiale medier.